Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Соціологічні науки / Спеціальні та галузеві соціології


Косуля Ірина Юріївна. Управління комунікаціями в системі надання соціальних послуг у сучасній Україні. : Дис... канд. наук: 22.00.04 - 2009.



Анотація до роботи:

Косуля І.Ю. Управління комунікаціями в системі надання соціальних послуг у сучасній Україні. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата соціологічних наук за спеціальністю 22.00.04 – спеціальні та галузеві соціології. – Харківський національний університеті імені В.Н. Каразіна. – Харків, 2009.

Дисертацію присвячено концептуалізації соціологічного аналізу управління комунікаціями в системі надання соціальних послуг та розробці організаційно-управлінського забезпечення удосконалення комунікацій у системі надання соціальних послуг в умовах сучасного українського суспільства. На основі застосування інтегративної методології (що поєднує основні положення суб’єктивістської та об’єктивістської соціологічних парадигм) та діяльнісного підходу (що дозволяє розглядати комунікацію як суб’єкт-суб’єктну взаємодію комунікантів у процесі спільної діяльності) було схарактеризовано специфіку комунікацій у системі надання соціальних послуг. Результати аналізу даних емпіричних досліджень дозволили виявити та схарактеризувати основні групи комунікативних проблем в діяльності соціальних служб та відповідні до них напрямки удосконалення комунікацій у системі надання соціальних послуг. Задля подолання наявних та потенційних комунікативних проблем у роботі обґрунтовано концепцію комунікативного менеджменту та схарактеризовано його функції на трьох рівнях функціонування системи надання соціальних послуг (макрорівні – державному, мезорівні – регіональному, мікрорівні – рівні соціальних служб). Доведено доцільність створення інформаційних центрів, як на рівні окремих соціальних служб, так і у ролі самостійних учасників системи надання соціальних послуг, необхідність соціологічного супроводу управління комунікаціями.

Публікації автора:

  1. Косуля И.Ю. Информационные технологии в социальной работе: состояние и перспективы развития / И.Ю. Косуля // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. праць. – Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2003. – С. 427-429.

    Косуля И.Ю. Социальная политика и социальная работа в современном обществе: теория и практика / И.Ю. Косуля // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. праць. – Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2004. – С. 473-475.

    Косуля И.Ю. Маркетинговый подход в системе управления социальной работой / И.Ю. Косуля // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. праць. – Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2005. – С. 556-560.

    Косуля И.Ю. Особенности внешних коммуникаций, межорганизационное взаимодействие и информационная деятельность организаций социальной работы г. Харькова / И.Ю. Косуля, М.В. Бахтигозина // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. праць у 2-х т. – Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – Т.2. – 2006. – С. 407-413.

    Косуля И.Ю. Особенности внутриорганизационных коммуникаций в деятельности социальных служб / И.Ю. Косуля // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи». – 2007. – № 761. – С. 156-160.

    Косуля И.Ю. Методологические проблемы анализа коммуникаций в системе предоставления социальных услуг / И.Ю. Косуля // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. праць. – Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2007. – С. 472-478.

    1. Косуля І.Ю. Специфіка комунікацій у системі надання соціальних послуг / І.Ю. Косуля // Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління: зб. наук. праць ДонДУУ. Т. ІХ. Вип. 4 (94). «Соціологія управління». Серія «Спеціальні та галузеві соціології» – Донецьк: ДонДУУ, 2008. – С. 182-189.

    2. Косуля И.Ю. Коммуникационный менеджмент как социальный инструмент оптимизации коммуникаций в системе предоставления социальных услуг / И.Ю. Косуля // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи». – 2008. – № 795. – С. 62-67.

    3. Косуля И.Ю. Особенности взаимодействия государственных и негосударственных организаций в системе предоставления социальных услуг населению г. Харькова: конфликтологический анализ / И.Ю. Косуля // Конфліктологічна експертиза: теорія і методика. – Вип. 6: Актуальні проблеми конфліктологічної експертизи. – Київ, 2008. – С. 44-49.

    4. Косуля И.Ю. Информационное обеспечение и коммуникационный менеджмент в социальной работе: проблемы реализации и подготовки кадров / И.Ю. Косуля // Актуальні проблеми професійної підготовки фахівців соціальної роботи в Україні і за рубежем: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 5-6 травня 2003 р., Ужгород / заг. ред. І.В. Козубовської, І.І. Миговича. – Ужгород: Мистецька лінія, 2003. – С. 161-163.